2 תשובות
ברור, אחרי שכל ההתלהבות "מבתבזבזת" בתחילת הקשר, לא ישאר כבר כלום לטווח הארוך
ברור, כל זוג מתרגל אחד לשנייה בסופו של דבר.. הרומנטיקה לא נשארת לנצח.