אז אני וחבר שלי כבר 7 חודשים ביחד, עכשיו פתאום מרגיש לי שזה התחיל להיות מובן מאליו כל הקשר. כאילו נגיד אנחנו היינו כותבים קבוע בוקר טוב אחד לשניה, עם משהו חמוד ועכשיו הוא בקושי עושה את זה, דברים כאלה בקטנה אבל לא יודעת זה לא אותו דבר כמו שזה היה בחודש, חודשיים הראשונים. זה הגיוני???