5 תשובות
היא תשאר קרה...
תקפא אולי? תלוי בטמפרטורה.
היא תשאר אותו הדבר רק קרה
אם היא תהיה בטמפרטורה ממש נמוכה אז יש מצב שהיא תקפא
בטמפרטורה ממש נמוכה הנוזלים שבביצה יקפאו.
אבל זה לא יחזור לנוזל.
אבל זה לא יחזור לנוזל.
באותו הנושא: