10 תשובות
הוא מוצק שגם נוזל
מוצק במצב הרגיל שלה
אבל היא יכולה להיות נוזל.
אבל היא יכולה להיות נוזל.
גם וגם
both
גם וגם
האבולוציה של ביצה מתחילה בנוזל. לכן ביצה זה נחשב נוזל.
עד שמתפתח גוזל מהנוזלים או עד שמבשלים את הביצה.
עד שמתפתח גוזל מהנוזלים או עד שמבשלים את הביצה.
יואוו זו שאלה גאונייתת
לעומת קרח נגיד, החלבון של הביצה מתקשה בגלל תהליך שנקרא דנטורציה. בגלל הטמפרטורה הגבוהה המולקולה של החלבון משנה את הסדר שלה.
זה גם תהליך חד כיווני, אם נקרר ביצה קשה היא לא תהפוך לנוזל שוב. אז אפשר להגיד שבטמפרטורת החדר הביצה היא נוזל.
זה גם תהליך חד כיווני, אם נקרר ביצה קשה היא לא תהפוך לנוזל שוב. אז אפשר להגיד שבטמפרטורת החדר הביצה היא נוזל.
מוצק אמורפי
גם וגם
באותו הנושא: