7 תשובות
לא כזה כיף להתנשק ככה
שואל השאלה:
מזה עושה?
מזה עושה?
אנונימית
התחושה פשוט לא נעימה ממש, זה לא עושה כלום חוץ מזה
בהתחלה כן, אבל זה עובר
שואל השאלה:
אז עדיף שלא נתנשק?
אז עדיף שלא נתנשק?
אנונימית
מה שבא לכם, אם לא מפריע לכם הכל טוב
וול
השפתיים שלי ממש יבשות בזמן האחרון בגלל המזג אוויר והיום התנשקתי עם חברה שלי וזה לא הפריע בכלל והיה כרגיל
השפתיים שלי ממש יבשות בזמן האחרון בגלל המזג אוויר והיום התנשקתי עם חברה שלי וזה לא הפריע בכלל והיה כרגיל
באותו הנושא: