5 תשובות
מעדיפה ואנס , לדעתי יפה יותר
נייק. האיירפורס ממש יפה ולא רק הלבן יש ממש מלא דגמים חדשים ומהממים
ממה ששאלת נייק
אבל אני אוהבת את של פילה
ואנס.