5 תשובות
מעדיפה ואנס , לדעתי יפה יותר
נייק. האיירפורס ממש יפה ולא רק הלבן יש ממש מלא דגמים חדשים ומהממים
ממה ששאלת נייק
אבל אני אוהבת את של פילה
אבל אני אוהבת את של פילה
ואנס.
באותו הנושא: