8 תשובות
אייכס מקום מגעילל
כן אני ניסיתי היה ממש מצחיק וכיף
יש שם מטרידים אבל אותם העברתי פשוט ולא דיברתי איתם
אני לא מפחדת לראות מישהו שאני מכירה את האמת זה ממש מצחיק פתאום לראות חבר
אחלה מקום חוץ מזה שיש שם הרבה מטרידים אבל יש שם אנשים שאפשר לדבר איתם וזה צחוקים
אנונימית
כיף שם ומצחיק אבל המטרידנים מציקים
כן השתמשתי, לא בוידאו.וכן יש שם המון.
אני כל היום שם מתחיל עם כוסיות
הרבה מטרידים.
מצלמים את איבר המין שלהם גם.
מקום נוראי