3 תשובות
להגיד לך את האמת? אין זמן
מכיר כאלה שהכירו יומיים וזרמו עם זה והיום כבר שנה+ ביחד
מתי שאת מרגישה לנכון לפי דעתי תבדקי את השטח עוד קצת וכשאת רואה שהשיחות קצת נהיות בנאליות תתחילי לחתור לפגישה
מכיר כאלה שהכירו יומיים וזרמו עם זה והיום כבר שנה+ ביחד
מתי שאת מרגישה לנכון לפי דעתי תבדקי את השטח עוד קצת וכשאת רואה שהשיחות קצת נהיות בנאליות תתחילי לחתור לפגישה
שואל השאלה:
אחרי כמה זמן זה סבבה להציע להיפגש?הכרנו באינטרנט
אחרי כמה זמן זה סבבה להציע להיפגש?הכרנו באינטרנט
אנונימית
תדברי איתו ותחתרי לפגישה/יציאה/דייט
לא למשוך את זה יותר מדי בהודעות.
לא למשוך את זה יותר מדי בהודעות.
באותו הנושא: