6 תשובות
לא לשלוח.
בשום פנים ואופן לא לשלוח
אל תשלחי, לפחות לדעתי.
נשמע שהוא יותר מנצל אותך.
אל תשלחי
הוא מנצל את זה שאת בקטע שלו. אם הוא היה מכבד אותך הוא לא היה מבקש את זה.