3 תשובות
תלוי בהרבה גורמים , לפני כמה זמן ניתקתם את הקשר , מה כלל הקשר שלכם (שיחות,יציאות,יחסי מין)
למה ניתקתם קשר
למה ניתקתם קשר
שואל השאלה:
לפני כמה חודשים. שיחות למציאות. אני ניתקתי קשר כי נפגעתי מממש ממנו
לפני כמה חודשים. שיחות למציאות. אני ניתקתי קשר כי נפגעתי מממש ממנו
אנונימית
תשמעי נפרדתי מחברה שלי לפני כחודש ואני עדיין בדיכאון ומתייסר ומתגעגע כל-כך אם קיימים בו רגשות כלפייך והוא מודע להם הוא בהחלט ממשיך להתגעגע
באותו הנושא: