3 תשובות
תלוי בהרבה גורמים , לפני כמה זמן ניתקתם את הקשר , מה כלל הקשר שלכם (שיחות,יציאות,יחסי מין)
למה ניתקתם קשר
שואל השאלה:
לפני כמה חודשים. שיחות למציאות. אני ניתקתי קשר כי נפגעתי מממש ממנו
אנונימית
תשמעי נפרדתי מחברה שלי לפני כחודש ואני עדיין בדיכאון ומתייסר ומתגעגע כל-כך אם קיימים בו רגשות כלפייך והוא מודע להם הוא בהחלט ממשיך להתגעגע
באותו הנושא: