2 תשובות
פשע
נגד העובדה שוויתרנו על השליטה הביטחונית
בשטחים מסוימים ביהודה ושומרון ונגד העובדה שהמשכנו את ההסכם למרות הפיגועים.
מצד שני, אני בעד השיתוף הביטחוני שיש בין השב"כ לגורמים ברשות הפלסטינית כתוצאה מההסכם, אין להם אינטרס בפיגועים בניגוד לארגוני הטרור( כמובן שאני לא מסכים עם התנאים של הרשות הפלסטינית להסכם שלום, אבל זה סיפור אחר).
חשוב לזכור שפיגועים היו בכמות גדולה מאוד גם לפני אוסלו, נכון שהייתה התעוררות אצל גורמי הטרור גם בזמן הסכמי אוסלו(בשל התקווה שהינה אנחנו מתחילים להתייאש כביכול) אבל להגיד שהכל בגלל אוסלו זו טעות.
אגב נתניהו חושב כמוני(בגלל זה לא מבטל את הסכמי אוסלו) ורוב מוחלט של אנשי ביטחון.