10 תשובות
זהב
לא אוהבת. עדיף זהב לטעמי.
זהב לבן/כסף
לא מתחברת לפנדורה, זהב יותר יפה בעיניי.
שואל השאלה:
תשובות מפתיעות :)
תודה!
אנונימית
אני דווקא אוהבת ממש פנדורה, זה יפה וכיף לאסוף לשם צ'ארמים, בעיקר כאלה שמזכירים דברים (:
אני אובססיבית לפנדורה
פנדורה ככ בשבילי כל צ'ארם שאני אוספת יש לו משמעות אישית ומיוחדת בשבילי ממליצה לך במידה ואת רוצה משהו שהוא מעבר לסתם תכשיט...
לדעתי פנדורה היה לי פנדורה שהשקתי בה יותר מ 1000 שקל מכל הכסף שחסחתי והיא נאבדה לי