5 תשובות
תלוי איפה את.ה אם את.ה בבית אז תאכל.י מה שבאלך או שתסע.י למסעדה אבל אם את.ה בבית ספר תאכל.י מה שיש
אתה יכול להזמין בטלפון או באינטרט או ללכת לחנות ולקנות,
יש הרבה דרכים לקחת (:
יש הרבה דרכים לקחת (:
פשוט אל תאכלי פרגיות
לכי תיקני
לכי תקני ותכיני;)
באותו הנושא: