20 תשובות
לא חושבת
לא, אני בחיים לא אפגש עם מישהו שאני לא מכירה
כן ברור
אם היא כוסית
אם היא כוסית
לא
כן, לגמרי.
יש מישהו ספציפי שאני ממש ממש אוהבת והכרנו באתר, אם לא היה ביננו הפרש של 7 שנים אני בטוחה שהייתי מנסה לקדם את היחסים שלנו למשהו יותר ממשי.
יש מישהו ספציפי שאני ממש ממש אוהבת והכרנו באתר, אם לא היה ביננו הפרש של 7 שנים אני בטוחה שהייתי מנסה לקדם את היחסים שלנו למשהו יותר ממשי.
ניין
כן.
אולי
לא.
יכול להיות
לא נראלי
כן נראה לי
אני יוצאת עם כמה מפה כבר חח
תלוי אבל בהחלט לא אשלול בגלל זה
יש מצב
תלוי בהרבה גורמים.
באותו הנושא: