12 תשובות
כן, כי אני מאמינה שצריך לתת לכל דבר הזדמנות, לעולם לא נדע אם לא ננסה
לא, כי לא.
כן למה לא ^^ אם הוא הטעם שלי ביופי ובאופי, אז כן
אם הייתי מתאהבת במישהו פה אז כן, למרות שאין סיכוי שזה יקרה.
אז תאורטית כן.
אם היא נראית לטעמי ומההיכרות הוירטואלית היא נשמעת נחמדה אז כן.
לא
כי יכול להיות אונס או רצח או חטיפה
לא תודה
אנונימית
תלוי מי זה אם נדלקתי עליו אז רוב הסיכויים שכן
לא, אבל מי יודע ניראלי שלא צריך להגיד לא על שום שבר
תאמת שהייתי ממש קרובה לזה.
אם אני נהנת לדבר איתו ואני בטוחה שהוא לא פדופיל או משהו, אחרי היכרות ארוכה,אפשרי.
אנונימית
ששי בחורה טובה- מורי חשבון בי לייק
בוכהה ^