5 תשובות
ואי הוא אחד הפחות טובים שראיתי אני באמת לא מבינה למה מתלהבים ממנו
הוא די חתיך, ויש בו משהו מושך, גם באופי הוא חמוד ותמים כזה
אנונימית
גם אני לא יודעת הוא סתם מכוער
כי הוא חתיך וזה נדיר שיש חתיכים בישראל
גם אני לא מבינה הוא נראה סבבה לא יותר אמאלה חח...