7 תשובות
יש דברים ממש יפים לא במחירים יקרים
וואו יש שם בגדים נדירים באמת
המחירים בשמיים, הבגדים יפים אני אישית לא אוהבת
יש שם בגדים יפים לנערות
ואי גמאני לא מבינה, כאילו היא לא חנות ואוו . אני בקושי מוצאת שם משו שאני אוהבת
אני אוהבת את הבגדים שם
אני ממש לא מתלהבת. האיכות של הבגדים של עדיקה שהם לא ממותגי על, לא טובה.
באותו הנושא: