3 תשובות
3 אימונים בשבוע מספיק לך לדעתי
לדעתי תצטרכי לשלב אירובי (מכשירים שמעלים דופק לזמן קצר) עם מכשירים / תרגילים מחטבים (אני פחות מבינה במכשירים אבל אני בטוחה שיש ביוטיוב סרטונים שמסבירים)
3 פעמים בשבוע זה מספיק
ואת יכולה לרדת ב40 ימים בערך 3-6 קילו בצורה בריאה
את תצליחי אבל תלוי מה תעשי
אם תעשי רק אירובי ותאכלי כמו ציפור ולא תקפידי על חלבון אז מן הסתם שלא תורידי הרבה שומן ותורידי בעיקר שריר
אם תאכלי במאזן קלורי שלילי עם 1.5-2 גרם חלבון לכל קילוגרם משקל גוף אימוני התנגדות לפחות 3 פעמים בשבוע(לא רק רגליים) וקצת אירובי בסוף כל אימון(עד חצי שעה עדיף ריצה) אז את תרדי בשומן בצורה הרבה יותר יעילה ותקבלי צורה הרבה יותר יפה