13 תשובות
כן זה בסדר
חברים כלומר ידידים כן.
זוג לא.
כן, כולה 3, 4 שנים
חברים,ידידים כן.
זוג לדעתי לא.
שואל השאלה:
אנחנו רוצים להיות זוג
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת 13 והוא בן 16
אנונימית
לא נראלי... כאילן אני יודעת שזה לא קשור אבל זה קצת טו מאץ לדעתי
לול אני מתה פה מהתכונות.
למה אתם חושבים שזה פסדר? היא בכיתה ח' הפרש בין הגילאים עוד פסדר.
אבל היא רק בכיתה לה היא עוד תמימה כזאת.
והוא לא.
יש לך רצונות אחרים, ומחשבות אחרות
לא נשמה לשניכם יש מחשבות שונות בראש וכל אחד יכול לקחת את זה למקום אחר ולא פשוט לא.
שואל השאלה:
אנחנו ידידים כבר הרבה זמן ואני מכירה אותו ממש טוב
אנונימית
שואל השאלה:
למה
אנונימית
כי את בכיתה ח ואת קטנה
ושתהי בכיתה יא תביני שזה הבדל משמעותי ושהחשיבה שונה ומחפשים דברים שונים
עדיף שתמצאי מישהו בגילך ולא תיכנסי לזה בכלל
חד משמעית לא