11 תשובות
לא
לא.
שואל השאלה:
ואפשר להסביר למה?
ואפשר להסביר למה?
אנונימית
לא, ציונים משקפים נטו זיכרון ממשי לטווח ארוך.
זה שאת לא זוכרת חומר מסויים בזמן הבחינה לא אומר שאת לא מבינה אותו.
זה שאת לא זוכרת חומר מסויים בזמן הבחינה לא אומר שאת לא מבינה אותו.
לא, לא ועוד פעם לא. בית ספר הוא לא פרמטר בכלל שיכול לשקף את מנת המשכל שלך, בנאדם טיפש בלשון המעטה לדוגמא יכול להימצא בחמש יחידות, ובנאדם עם שכל יכול להימצא בשלוש לצורך העניין. זה לא משקף בשיט
ממש לא
לדעתי כן.
יכולת קליטה מהירה והיכולת לזכור ולהביע את עצמך בכתב, או לחילופין חשיבה מתמטית ולמידת שפה (אנגלית/ערבית) משקפים אינטליגנציה.
יש המון סוגים של אינטלגנציות אבל זה יהיה שקר להגיד שלא צריך אינטילגנציה מסוימת בשביל בית ספר.
יכולת קליטה מהירה והיכולת לזכור ולהביע את עצמך בכתב, או לחילופין חשיבה מתמטית ולמידת שפה (אנגלית/ערבית) משקפים אינטליגנציה.
יש המון סוגים של אינטלגנציות אבל זה יהיה שקר להגיד שלא צריך אינטילגנציה מסוימת בשביל בית ספר.
אנונימית
היכולת לשנן ולזכור זה לא בדיוק קשור לאינטליגנציה אנונימית. זה גם הבעת התעניינות בנושא, יש כאלה שמעניינים בנושא ויודעים הכל מראש או מהכיתה כשעברו על החומר ולא צריכים בכלל להתכונן או משהו ומקבלים מאה, לא אומר בהכרח שהם חכמים.
התגובה שלי נגעה ליותר פרטים מאשר רק לזכור^
דיברתי גם על יכולת הבעה, יכולת מתמטית, יכולת למידת שפות ויכולת חשיבה לוגית וכו'. אלו יכולות שנולדים איתן ומצביעות על אינטליגנציה כלשהי.
דיברתי גם על יכולת הבעה, יכולת מתמטית, יכולת למידת שפות ויכולת חשיבה לוגית וכו'. אלו יכולות שנולדים איתן ומצביעות על אינטליגנציה כלשהי.
אנונימית
ממש ממש ממש לא
נגיד במבחן מסוים לא הרגשתי טוב או שכחתי כמה דברים זה אומר שאני לא יודעת ??
זה אומר שהציון שקיבלתי ביום הזה באמת יגיד כמה ידעתי? ואם לא היה לי כוח ללמוד לזה? אם לא הייתי מרוכזת?
נגיד במבחן מסוים לא הרגשתי טוב או שכחתי כמה דברים זה אומר שאני לא יודעת ??
זה אומר שהציון שקיבלתי ביום הזה באמת יגיד כמה ידעתי? ואם לא היה לי כוח ללמוד לזה? אם לא הייתי מרוכזת?
אין קשר לחוכמה
ציונים גבוהים
משקפים השקעה
סדר וארגון
ויכולת למידה עצמית
ציונים גבוהים
משקפים השקעה
סדר וארגון
ויכולת למידה עצמית
באותו הנושא: