התחברות
הרשמה
איך משלמים מכס על חבילות מחו"ל
הזמנתי משלוח מאסוס מעל 75 דולר אז אני צריך לשלם מכס, לא הבנתי איפה אני אמור לשלם ואיך עושים את זה אני לא רוצה לקבל עכשיו קנס על זה שלא שילמתי מכס... איפה יש אופצייה לשלם את המכס?
16 בנובמבר 2019, 00:10
מכס
מיסים
תשובה אחת
לרוב שולחים הודעת sms שבה כתוב שעל מנת לשחרר את החבילה אתה צריך להעביר להם סכום כסף כלשהו, באמצעות תשלום לסניף דואר או תשלום לשליח.
א
אברא כדברא
באותו הנושא:
איך זה מתנה בגמד וענק - טומברלון שלם וחבילה קטנה של מרשמלו ?
אכלתם פעם חבילת שוקולד שלמה?
אם אדם אכל חבילה שלמה של וופלים, אבל רצוף זה משמין?
מה קורה אם שותים חבילה שלמה של כדורי שינה בפעם אחת?
בסוף החודש כשההורים משלמים על החבילת גלישה, הם יכולים לראות לאיזה אתרים נכנסתי?
זה הגיוני שהלכתי לדואר לקחת חבילות איביי ואמרו לי לשלם 72 שקל- מכס?
איך משלמים מכס על חבילה שהגיעה?
כמה אתם משלמים עבור חבילת הסלולר שלכם?
איפה משלמים את המעמ בחבילה מחול מתחת ל500 דולר?
כמה עולה אפל מיוזיק לחודש? אמרו לי שיש כמה חבילות אבל לא הבנתי כמה צריך לשלם בשביל כל אחת ומה כל חבילה נותנת
חצי חבילת קמח - מה זה 1/2 חבילת קמח? זאת אומרת חבילה שלמה ועוד חצי?