18 תשובות
ברצינות, זה ישמע מאוד קיטשי וקלישאתי ומשעמם אבל זה באמת מה שהייתי עושה:
פשוט רצה עד אליו מחבקת אותו אומרת לו כמה אני אוהבת אותו ושהתגעגעתי אליו (ובוכה מן הסתם) ולא זזה מהזרועות שלו עד שנושמד.
איתה.
הייתי הולכת למשפחה שלי ומחבקת אותם כל הזמן הזה
אנונימית
חחח אוכל והולך למות בשלווה לישון חחח סתם סתם נראלך רץ צועק משתולל עושה שוד על חנויות מחזיר לכל מי שעשה לי רע והדבר הכי חשוב דואג לוואיפי בעולם הבא חחח
הולך והופך את השעות האחרונות של כל ההומלסים והנרקומנים לשעות הכי יפות בחיים שלהם.
מזיין
שוכבת עם מישהו! חייבת להרגיש איך זה ואז אהיה רגועה
אנונימית
למען האמת, כלום. גם אם היו אומרים שיש לי 24 שעות לחיות הייתי מתייחס לזה כמו יום רגיל.
תמיד אמרתי לעצמי שמעניין אותי מה ההרגשה של לרצוח מישהו מה פושעים מרגישים
אבל לא אעשה את זה כי לא אוכל לחיות עם עצמי אבל אם לא אחיה אחרי 24 שעות מה יש להפסיד?
אנונימית
דוגרי אין לי משהו מיוחד לעשות בכל ה24 שעות האחרונות
חמש דקות לפני שהעולם יושמד הייתי מתאבד רק בשביל ההרגשה
אנונימי
פרובבלי אומרת לקראש שלי כמה הוא חשוב לי ושאני אוהבת אותו, ואז רצה לחברה הכי טובה שלי ולמשפחה שלי לבלות איתן את היום האחרון
הולכת ערומה ברחוב
אומרת לכולם דברים שבחיים לא אמרתי
לוקחת דברים שתמיד רציתי מחנויות
טסה לאיזה מקום אקזוטי
מבלה עם המשפחה/ חברים
שוכבת עם מישהו
יש מלא מה לעשות אבל אל תדאגו זה לא הולך לקרות בזמן הקרוב
הייתי חוזר בתשובה.
אנונימי
רצה אליו לא עוזבת אותו לרגע מנשקת אותו ועושה איתו את הפעם הראשונה שלי (בת 18)
אנונימית
אוכלת בלי סוף בידיעה שאחרכך אני לא אתחרט כי גם ככה העולם יושמד אז אין מה לדאוג לכך שאשמין
ובנוסף אומרת כל מה שבאלי וכל מה שאני חושבת לאנשים שאני מכירה
שודדת בנק סתם לכיף ו ומנסה סמים עושה כל דבר שלא העזתי לעשות עכשיו
מסיים את כל משחקי monkey island, כי מה כבר אני אעשה בסוף העולם?
אנונימי