4 תשובות
כמו שאמרו, דאעש.
כי את דאעש אפשר פשוט להפציץ בקלות, והם יותר חלשים לאחרונה.
חד משמעית דאעש, הם כבר לא ארגון כזה גדול, בטח לא כמו חמאס. יהיה הרבה יותר קל לגמור עם ההפצצות האלה אם דאעש יהיה בעזה.
אנונימית
דאעש נוכל לחסל אותם במהירות עם פחות ביקורת מהקהילה הבינלאומית.
כנראה דאעש, הארגון נחלש באופן דרמטי ולא מהווה איום.