6 תשובות
תיפגשו באמצע.
שיחת טלפון
להפרד באינטרנט זה הכי מגעיל ולא מכבד! תקבעו לכם יום ששניכם פנוים ופשוט תלכו לאיזה מסעדה ביחד לאכול ומשמה תפרדו
שיחת וידאו בשביל שזה יהיה אישי אבל לא תצטרכי לטרוח כל כך הרבה רק בשביל להיפרד
אנונימית
אגיד לך משהו .
יצאתי עם מישהו שהיה מרחק של בערך כמוך כשעתיים נראלי לא משנה מאיפה שהיתי גרה .
אני יודעת שלהיפרד דרך האינטרנט זה מגעיל .. אבל לא היה לי כיף שהוא לא היה בא אליי , והיתה פעם אחת שהוא בא וישבנו לדבר בדיוק 20 דקות רבע שעה , זאת היתה הפעם היחידה שנפגשנו , לא ראיתי אותו מאז האמת , היה נמאס לי כבר והחלטתי להתקשר אליו יום אחד ואמרתי לו שהמרחק מקשה במיוחד שאנחנו לא נפגשים הרבה . אמרתי לו עוד יהיה לך חברה מהעיר שלך , זה עדיף . הוא כן אמר לי שאני מגעילה וששברתי לו את הלב .. אבל בינינו ? לבוא פעם בחודש .. ? זה לא יעבוד . מקוה שתקחי מהסיפור הזה עצה טובה .
אני וחברה שלי גרים ארצות אחרות ומיסתדרים ( היא עברה השנה לליטה ביגלל שליחות מהעבותה של אמא שלה
באותו הנושא: