11 תשובות
בגלל המריבה על השטחים
על השטחים
לשני העמים תביעה על השטח.
אנונימי
כי אנחנו יהודים גם אם לא היינו גרים כאן הם היו מוצאים סיבות לשנוא אותנו
כי פעם הם היו פה ואנחנו בשואה.
אבל תכלס לפני פלסטין היה פה כנען ובכנען התיישבו יהודים משמע היינו פה קודם
כי היטלר. תכלס היטלר גרם לזה כאילו זירז הקמת מדינת ישראל ואז הם בכו אוגה בוגה שטח שלנו ציונים לקחו אוגה בוגה ואז כזה בום בום עד עצם היום הזה
כי רוב הערבים הם אנשים רעים יש בהם רוע
למה את חושבת
אני באמת שואלת למה כולם שונאים אותנו
הם חושבים שזאת הארץ שלהם