7 תשובות
שואל השאלה:
כולכם צודקים.
תודה רבה ממש מעריכה
כולכם צודקים.
תודה רבה ממש מעריכה
אנונימית
אף פעם לא היה לי חבר, אבל אני לא בן אדם של כינויים
גם כשהייתי בקטע ויצאתי עם בנים, לפעמים הם נתנו לי כינוי ולי בחיים לא יצא כי זאת פשוט לא אני
אני מרגישה לא בנוח עם זה וחוץ מזה אני יודעת שאם אני אוהבת מישהו אני אדע איך להראות את זה והוא ידע את זה גם וכינויים קיטשיים זה לא מה שקובע
גם כשהייתי בקטע ויצאתי עם בנים, לפעמים הם נתנו לי כינוי ולי בחיים לא יצא כי זאת פשוט לא אני
אני מרגישה לא בנוח עם זה וחוץ מזה אני יודעת שאם אני אוהבת מישהו אני אדע איך להראות את זה והוא ידע את זה גם וכינויים קיטשיים זה לא מה שקובע
לא לא ככ הכרחי או חשוב זה רק כינוי אפשר להמציא כינוי לשם שלו.אם את לא מתחברת לכינויים את לא חייבת
ממש לא מוזר
כי כמו שאמרת, זה הכי לא את כל הכינויים האלה. יש כאלה שזה לא מתאים להם וזה בסדר גמור, את אוהבת אותו? הוא יודע? זה מספיק. אם זה לא טבעי לך אין טעם בזה.
בקטנה תקראי לו איך שאת רוצה
אבל אם אתם ביחד דיי הרבה זמן למה ירגיש לך מוזר לקרוא לו מאמי בובי משהו כזה?
אבל אם אתם ביחד דיי הרבה זמן למה ירגיש לך מוזר לקרוא לו מאמי בובי משהו כזה?
לא חושבת שזה כזה קריטי. אל תכריחי את עצמך להגיד משהו שלא מרגיש לך בנוח.
באותו הנושא: