התחברות הרשמה

מישהו פה רץ במרוץ העגור בשישי הקרוב מחרתיים?

כמה אתם רצים? אני 10 קמ
13 בנובמבר 2019, 18:42
מירוץריצהמירוץ העגור    
3 תשובות
הייתי שמח, אבל אני חולה.
מ
מייק גו קול
שואל השאלה:
תרגיש טובב
אנונימית
תודה!
מ
מייק גו קול
באותו הנושא:
מי שיש לו אייפון 7- איך הוא? מרוצים?
איך זה הגיוני שיש ילדים שמקבלים 70 בבגרות ב4 יחידות והם מרוצים מזה?
למי שיש אייפון 8 פלוס, אתם מרוצים ממנו?
למי שיש איפון , איזה איפון ישלכם ? ואתם מרוצים?
איך קוראים ליחידה הזאת עם הסמל של העגור(ציפור כזאת) עם עלה מאחורה??
אתם מרוצים מכמות הפרחים שיש לכם ביחס לזמן שאתם נמצאים בסטיפס וכמות התשובות שלכם?
רק לאנשים שיש להם איפון, איזה איפון ישלכם איזה צבע ואתם מרוצים?
אתם מרוצים ממה שיש לכם בחיים ?
אתם מרוצים ממספר הפרחים שיש לכם?
מרוצים מהמורים והכיתה שיש לכם?
מישהו כאן רץ מחר במרוץ בראשון מחר?