התחברות
הרשמה
מרוצים מהמורים והכיתה שיש לכם?
1 בספטמבר 2019, 16:19
שנת לימודים חדשה
סגל מורים
כיתות
6 תשובות
כן מהרוב
G
GoldenX
אותם מורים אותה הכיתה, לא.
ל
לללש
כן
H
HOPE_
לא חד משעמעית
א
אמא רוסיה
לא.
q
qpqpq
לא
C
Capara alehem
באותו הנושא:
איזה כיתה אתם? ואתם מרוצים מהכיתה שלכם?
מי מהמורים שלכם צריך להיות סטנדאפיסט מבמקום מורה?
מה השם של השיר שקורל שרה במרוץ למליון עם אני מלכת הכיתה?
כמה יחידות אתם במתמטיקה והאם אתם מרוצים? ואיזה כיתה
אילו "מתנות" קיבלתם מהמורים לכבוד חג הסוכות?
הרי בגרויות אפשר לשפר. אם לא מרוצים מציון הבגרות בכיתה יא אז יש אפשרות לעשות שוב בכיתה יב.
המערכת שלי השנה נוראית ולכיתות י"א יש פחות שעות מאצלי, אני לומדת 47 שעות בשבוע ואני בכיתה ט, אתם מרוצים מהמערכת שלכם?
חלק מהמורים אמורים להיות בבתי ספר עכשיו?
אתם מרוצים מאיפה שאתם יושבים וממי שאתם יושבים לידו בכיתה?
אוף אני לא מרוצה מהשיבוץ לכיתות (כיתה יא)
מי שיושב מקדימה מקבל יותר צומת לב מהמורים?