7 תשובות
כי ערסים זה מוצא מיוחד.. אי אפשר להסביר.
כי הם גברים אמיתיים
איך אומרים? good girls love bad boys
זה ממש לא נכון. ערסים דוחים ומקללים כל הזמן. אני חושבת שהם אנשים לא איכותיים.
זה ממש לא נכון ערסים זה מוריד ובחיים אני לא אצא עם ערס
אנונימית
לא כל הבנות.
לאדעת ערסים זה פשוט חולשה.
לאדעת ערסים זה פשוט חולשה.
ממש לא אני מתרחקת מהם
יכול להיות שהם אחלה אנשים אבל כל הפוזה הזאת פשוט לא מתאימה לי
יכול להיות שהם אחלה אנשים אבל כל הפוזה הזאת פשוט לא מתאימה לי
אנונימית
באותו הנושא: