התחברות
הרשמה
אני עושה מחוייבות אישית בצהרון (פירוט)
והם רואים סרטונים על מיינקראפט עם אנשים עילגים שמדברים בשגיאות של אותיות איתן ואומרים לפעמים "שיט" או "פאק".
אני מרגישה שיש לי פה אחריות על דור העתיד.
כדאי לי להתערב?
ואם כן מה לעשות?
12 בנובמבר 2019, 14:28
מחויבות אישית
כיתה י'
פעילויות לילדים
תשובה אחת
תראי להם את פיודיפאי
ל
לא חיבקו אותי מאז 2007
באותו הנושא:
בכיתה י עושים 60 שעות מחוייבות אישית או 30 שעות?
אני לא עושה את המחויבות אישית, מה אתם אומרים?
בכיתה יב עושים מחויבות אישית?
כמה שעות מחויבות אישית עושים בכיתה י"א
נראה לכם שנועה קירל עושה מחויבות אישית ואם כן אז מה?
אם אני לא עושה בכיתות ז ח ט מחויבות אישית אני לא אקבל בגרות מלאה?
אני עשיתי מחויבות אישית בצהרון של גן ילדים והגעתי ל60 שעות, אין לי כוח יותר להמשיך אבל לא נעים לי להגיד לה שאני לא אבוא
שנה שעברה עשיתי 60 שעות מחויבות אישית והשנה עושה 60 שנה הבאה ביב עושים?
ספורטאים לא עושים מחוייבות אישית נכון?
אם אני לא עושה מחויבות אישית יכולים להשאיר אותי כיתה????!
מה קורה למי שלא עושה מחויבות אישית?