10 תשובות
בתיאוריה, כן. בפועל זה לא יקרה.
כן
לא
הרי עשינו את תכנית ההתנתקות למה שנחזיר? יהיו פה מלא פיגועים
לא, תפסיק יא שובב
את חמאס אולי ואת כל הארגוני טרור. בחיי האנשים שגרים בעזה (החפים מפשע) הם די מסכנים. מאשימים אותנו במוות שלהם אבל בתכלס מי שאשם בזה זה הארגוני טרור
לא,יש אזרחים ילדים ועוד
אני בעד להשבית כול ארגון טרור כלשהוא
אנונימי
לא. החמאס לא מייצג את כל העם, יש שם אנשים חפים מפשע ואפילו רובם מאמין בעד מדינת ישראל. אם זה היה אפשרי, מזמן היו עושים את זה אני מאמין
כע שימותו כולם
לא..ממש לא... יש שם אזרחים חפים מפשע שחיים חיים נוראיים וזה כל מה שהם מכירים