12 תשובות
שאני אבוא עם הדרקון שלי נגמור את הסיפור?
אם נעשה את זה יחסלו אותנו, ולא רק מדינות ערב, גם רוסיה
וארה"ב לא תוכל להיות בצד שלנו
או שתיפתח מלחמת עולם שלישית או שיכבשו את ישראל
וארה"ב לא תוכל להיות בצד שלנו
או שתיפתח מלחמת עולם שלישית או שיכבשו את ישראל
תזכרי שבעזה יש גם אנשים חפים מפשע שלא אשמים בדבר. תקחי את זה על המצפון שלך?
שואל השאלה:
זה לא נכון. אם נחסל אותם לא יעשו לנו כלום זאת סתם ההפחדה של התקשורת.
חוץ מכמה מוחמדים והשמאל האירופאי הקיצוני לאף אחד לא אכפת מהם
ומדינות ערב חלשות מדי בשביל לצאת נגדנו
ולתגובה השלישית-אני אקח על המצפון שלי. תזכרי: זה מלחמה של או ואו לא של גם וגם. או שאנחנו אוכלים אותם או שהם אוכלים אותנו. אי אפשר להיות ציפס בעניין הזה.
זה לא נכון. אם נחסל אותם לא יעשו לנו כלום זאת סתם ההפחדה של התקשורת.
חוץ מכמה מוחמדים והשמאל האירופאי הקיצוני לאף אחד לא אכפת מהם
ומדינות ערב חלשות מדי בשביל לצאת נגדנו
ולתגובה השלישית-אני אקח על המצפון שלי. תזכרי: זה מלחמה של או ואו לא של גם וגם. או שאנחנו אוכלים אותם או שהם אוכלים אותנו. אי אפשר להיות ציפס בעניין הזה.
אנונימית
את ממש טועה
אם נחסל אותם האום יגיד שהשתמשנו בכוח עודף בלי סיבה ואנחנו לא יכולים לעשות את זה בגלל אמנת ג'נבה שחתמנו עליה
ואם נפר אותה
ביי ביי תמיכה של האו"ם ושלום מלחמה
אם נחסל אותם האום יגיד שהשתמשנו בכוח עודף בלי סיבה ואנחנו לא יכולים לעשות את זה בגלל אמנת ג'נבה שחתמנו עליה
ואם נפר אותה
ביי ביי תמיכה של האו"ם ושלום מלחמה
שואל השאלה:
האום סתם נהפך לבית זונות. אי אפשר לקחת אותם ברצינות. ואני לא אומרת לחסל בבת אחת, פשוט לעשות תוכניות בשביל לצמצם את האוכלוסיה שם.
האום סתם נהפך לבית זונות. אי אפשר לקחת אותם ברצינות. ואני לא אומרת לחסל בבת אחת, פשוט לעשות תוכניות בשביל לצמצם את האוכלוסיה שם.
אנונימית
עד שביבי ישאר בתור ראש הממשלה זה לא יקרה, מאוד נוח לו לממש אותם וקרוב לבחירות הם מתחילים לתקוף אותנו שהרבה יצביעו לביבי. אז המסכנה שהעזה תעלם רק שנחליף את ביבי באיש צבא:)
שואל השאלה:
לא אמרתי שצהל חזק בשביל להתמודד איתם. אלא. מי אמר שהם יתערבו? איזה אינטרס יש להם להתערב? הם לא התערבו בצוק איתן.
מה גורם לך לחשוב שהם יתערבו? מדינות לא סתם יוצאות למלחמה סתם כי בא להן. ורוב הערבים במזרח התיכון אוכלים אחד את השני בשביל להתעסק בנו
לא אמרתי שצהל חזק בשביל להתמודד איתם. אלא. מי אמר שהם יתערבו? איזה אינטרס יש להם להתערב? הם לא התערבו בצוק איתן.
מה גורם לך לחשוב שהם יתערבו? מדינות לא סתם יוצאות למלחמה סתם כי בא להן. ורוב הערבים במזרח התיכון אוכלים אחד את השני בשביל להתעסק בנו
אנונימית
שואל השאלה:
סליחה אם אני מעצבנת אותך, אבל יש לי נטיה להיות ישירה מאוד-אתה טיפש או משהו כזה?? אתה חושב שנולדתי אתמול ואני לא יודעת על כל זה??
ואני עדיין אומרת, שלרוב פשוט לא אכפת מספיק בשביל להתערב במה שקורה בעזה. לכל המדינות האלה יש אינטרסים משלהם והם מתבססים בעיקר בסוריה.
ואין מה לעשות, ככל שנשאיר את הבעיה היא תגדל. תמיד ישתמשו בהם בתור נשק לפגוע בנו ולחסל אותנו ולפגוע בשם שלנו.
סליחה אם אני מעצבנת אותך, אבל יש לי נטיה להיות ישירה מאוד-אתה טיפש או משהו כזה?? אתה חושב שנולדתי אתמול ואני לא יודעת על כל זה??
ואני עדיין אומרת, שלרוב פשוט לא אכפת מספיק בשביל להתערב במה שקורה בעזה. לכל המדינות האלה יש אינטרסים משלהם והם מתבססים בעיקר בסוריה.
ואין מה לעשות, ככל שנשאיר את הבעיה היא תגדל. תמיד ישתמשו בהם בתור נשק לפגוע בנו ולחסל אותנו ולפגוע בשם שלנו.
אנונימית
אני נגד להשמיד אוכלוסייה שלמה
אנונימית
אתה טועה, הנשקים שלהם זה לא מרוסיה לרוסיה אין קשר לעזה, כל הנשקים שלהם זה ארהב והם קונים עם הכסף שביבי מביא להם בשביל "לחיות". זה שלרוסיה ולמדינות ערב יש הסכם שלום זה רק עניינם זה כמו שחנו יש עם ירדן ומצריים... אם אתה לא אוהב את רוסיה לא צריל להפיל הכל עליה. ורוסיה לא תתחיל מלחמה.
אני בעד להתחיל בתהליך הגירה שמרבית תושבי עזה היו שמחים להגר למערב, ובמידה וישראל תעודד הגירה, תעזור לערבים שם למכור את רכושם, ואף תביא מאט כסף נוכל לפנות את הרצועה ולהתחיל ריבונות ישראלית בעזה.
מהתושבים שירצו להישאר יצטרכו להישבע אמונים למדינת ישראל, ולהתגייס או להתנדב במשהו בישראל על מנת להראות נאמנות.
מהתושבים שירצו להישאר יצטרכו להישבע אמונים למדינת ישראל, ולהתגייס או להתנדב במשהו בישראל על מנת להראות נאמנות.