התחברות
הרשמה
מאמינים בפריינד זון? נגיד אני כן אבל חושבת שאפשר לצאת ממנו. אתם?
12 בנובמבר 2019, 11:19
התאהבות
אמונה
ידידים
הידלקות
3 תשובות
לעע ואני שנאת את זה
_
_candy_girl
אפשר לצאת
ב
בחור?
אפשרי לצאת
B
Bad Queen
באותו הנושא:
מאמינים מה אתם חושבים על חילונים/ לא מאמינים?
נגיד והייתם פוגשים את אלוהים באמת, מה הייתם אומרים לו (מאמינים ואתאיסטים כאחד)?
אתם מאמינים באלוהים ובזה שהוא יצר את העולם?או בתאורייה אחרת(נגיד המפץ הגדול)?
אתם מאמינים בשעות שיש נגיד 14:14 או 20:20 שמישהו חושב עליכם? אתם מאמינים בזה?
במי מאמינים האמריקנים נגיד אנחנו בקדוש ברוך הוא והערבים במוחמד או משהו אז במי הם בישו.-
מה זה פריינד זון?
בנוות איך אתן קובעות את מי לשים בפריינד זון? ולמה
אתם מאמינים בזה שאם אתם רואים אותה שעה נגיד(16:16)אז מישהו חושב עליכם?
אתם חושבים שמישהו דתי יירצה לצאת עם מישהי שלא מאמינה? לי זה נגיד לא משנה
אם אני בקלוז פרינדז של הקראש שלי זה אומר שאנחנו בפריינד זון?
אנשים שלא מאמינים באלוקים אתם חושבים שמי שמאמין הוא לא בסדר ואנשים שמאמינים באלוקים אתם חושבים שמי שלא מאמין לא בסדר?