התחברות
הרשמה
רק אצלי תמיד אחרי שאני אוכלת סושי יש לי בחילה??
11 בנובמבר 2019, 23:56
בחילות
כאבי בטן
סושי
2 תשובות
כן
בכללי יש בחילה אחרי סושי כי יש שם דג חיי ואצות
r
roniianne
לי אין בחילה
l
life of the party
באותו הנושא:
מה קורה לאישה בהריון אם היא אוכלת סושי?
הזמנתי משלוח סושי מלפני 21 ימים, זה בסדר להזמין שוב (הביתה)? אני לא רוצה שיחשבו שאני אוכלת יותר מידיי כי זה אותו שליח תמיד
למה תמיד אחרי שאני אוכלת מנה חמה יש לי בחילות?
כאבי בטן לאחר אכילת קורנפלקס - למה תמיד אחרי שאני אוכלת קורנפלקס כואבת לי הבטן?
לא הבנתי למה סושי קיבל מוניטין של אוכל אשכנזי?. מישהי ראתה אותי אוכלת סושי לצהריים.ואמרה לי השתכנזת.
למה תמיד אחרי שאני אוכלת לחם עם שוקולד יש לי שלשול (סורי על המגעילות)?
למה תמיד אחרי שאני אוכלת פיצה כל הפה שלי יבש?
למה תמיד אחרי שאני אוכלת כואבת לי הבטן ואני חייבת לשירותים?
למה אני תמיד מרגישה רע עם עצמי אחרי שאני אוכלת?
אני לא אוכלת שטויות כי תמיד אני מרגישה את זה בבטן אחרי זה, כואבת לי הבטן ואני מרגישה זוועה אחרי שאני אוכלת מתוקים
רק אני מחליפה כוס תמיד אחרי שאני אוכלת כי אז למים יש ריח של האוכל?