5 תשובות
הוא חתיך ?
אנונימית
שואל השאלה:
הוא יחסית חתיך אבל כאילו אני לא ממש אוהבת אותו
הוא יחסית חתיך אבל כאילו אני לא ממש אוהבת אותו
אנונימית
חחח זכית אחותי
לדעתי תעשי כאילו כלום לא קרה
זה מה שהייתי עושה במקומך
זה מה שהייתי עושה במקומך
אל תצאי זה יצור מצב קצת מביך בינכם(גם לפי מה שאמרת הוא בשיעור עם אמא שלך) פשוט יום למחרת תתנהגי רגיל ואל תזכירי את זה. זה כן מפדח קצת אבל לא קרה אסון ואין לו מה לצחוק עליך, אפילו אם הוא יגיד למישהו זה לא כזה נורא זה לא שמישהו צילם אותך(אני לא ממעיטה במה שקרה פשוט אני אומרת שיכל להיות יותר גרוע)
באותו הנושא: