התחברות
הרשמה
מישהו עשה את מבחן קרני לכיתה ט? איך הוא?
11 בנובמבר 2019, 13:08
מיצ"ב
כיתה ט'
תשובה אחת
עשיתי אותו בזמנו לפני איזה מיליון שנה. ממה שאני זוכר לא מסובך מדי, פשוט לבוא בראש נקי ומרוכזים ולא להילחץ.
צ
צנחן616
באותו הנושא:
אתרים עם מבחנים (טובים!) במתמטיקה לכיתה ח, מישהו?
מישהו פעם עשה מבחן קרני?
הכנה למבחן קרני - איך להתכונן למבחן של מכון קרני לילדים בני 11+14
מישהו יודע אם יש אתר שנותן הכנה למבחן קרני בחינם?
מישהו עשה את המבחן מפמר במדעים שהיה לפני בפסח לכיתה ז?
מישהו יכול לתת לי מבחנים לכיתה י בביולוגיה מערכת ההובלה והחיסון עם תשובות?
מישהו הקבצה א' מתמטיקה כיתה ח' והיה לו כבר מבחן מסכם?
מתמטיקה לכיתה ח', פונקציה קווית - תיקון מבחן: מישהו יכול לעזור לי בזה?
איך לומדים למבחני קרני?
היי מישהו פה הולך למבחנים של אומנות חזותית לכיתה י?
מישהו עשה מבחן קבלה לכיתה ט' ויכול לרשום לי רשימת נושאים שהיו במבחן?