התחברות הרשמה

איך רושמים באנגלית, בעצם חברה שלי....?

9 בנובמבר 2019, 14:08
מיליםנוסחיםאיך אומריםמכתביםעברית    
2 תשובות
..actually my girlfriend
כ
כֵּןזֹאתאֲנִי
בת זוג או ידידה?
D
Daydream
באותו הנושא:
אנחנו בישראל רושמים "חחח" אז איך רושמים את זה באנגלית?
איך רושמים באנגלית , אתה מעדיף להיות עם חברים שלך ולא לדבר איתי
איך רושמים יעני באנגלית ? ואיך רושמים אנערף באנגלית?
איך רושמים באנגלית "סליחה יש לי חבר"?
איך רושמים באנגלית החברה הכי טובה?
רבתי עם חברה שלי מחול איך רושמים נכון באנגלית
איך רושמים באנגלית , אתה בעצמך יודע שאתה לא יצאת בסדר , אז תפסיק
איך רושמים באנגלית "את פא*ינג זו* ה", תסתכלי על עצמך ואז תשפטי אחרים, ילדהה"?
החברות הכי טובות באנגלית איך רושמים?
איך רושמים את החברה גוצ'י באנגלית?
איך רושמים "התזתי על עצמי את הבושם האהוב עליי" באנגלית?