10 תשובות
לא מסוכן אבל זה מראה שמשהו במוח לא תקין
הגוף אמור להתעורר אוטומטית אחרי גג 12 שעות
שואל השאלה:
לא משנה בדקתי וישנתי בכלל ב1 עד 13:00
אנונימית
לא חושבת שזה מסוכן
לא
זה לא בריא, אבל לא מסוכן.
במידה וזה חוזר על עצמו צריך לראות רופא.
לא זה בסדר, פשוט לא הכי בריא
אני ישנתי רוב החופש בין 13 ל16 שעות וזה בסדר..
חחח לא ממש בריא
התכוונתי חחח לא,זה דיי בריא
ממש ממש לא
לא
Oka