6 תשובות
גבינה.
אני מבינה אותך
כי אני חולת צליאק
כי אני חולת צליאק
לזרוק לפח
מניסיון
מניסיון
תנסי טוסט, אן משהו שאת אופה את הלחם,
טוסט
או פראנצטוסט
או פראנצטוסט
אבוקדו - פשוט למעוך אבוקדו ולמרוח על הלחם. אפשר להוסיף שמיר ובצל ירוק קצוץ
אנונימית
באותו הנושא: