6 תשובות
אהה אז תספרי להורים , זאת מחלה וזה מסוכן ממש.
עדיף שתספרי להורים שלך
בעיקרון זה או שתפסיקי להקיא לבד או שתספרי למישהו. קחי בחשבון שתצטרכי לספר לבן אדם עם סמכות כדי שיוכל לעזור לך, חברה שלך יכולה לעזור לך בצד הרגשי ובלפרוק אבל בקטע המעשי היא לא תוכל לעזור לך כל כך.
שואל השאלה:
התכוונתי מקיאה כל מה שאני אוכלת
אנונימית
מה יש לך שאת מקיאה ואת מפחדת שידעו
מקיאה? מי ישמע