התחברות
הרשמה
ראיתי את האקס שלי אחרי חצי שנה בערך ודיברנו ועמד לו חח למה? רק דיברנו..
8 בנובמבר 2019, 19:24
רגשות
פרידה
רגשות אשמה
3 תשובות
הוא כנראה עדין אוהב אותך והתחרמן ממך
H
Hijo del diablo
שואל השאלה:
^זה היה בערב
אנונימית
הורמונים
ר
רוז_:)
באותו הנושא:
ראיתי את האקס שלי במקריות ודיברנו והוא רצה שנתנשק, מה זה אומר? הוא אמר לי אפשר נשיקה אבל לא נישקתי אותו
אתמול האקס ממש דיבר איתי אחרי מלא זמן שלא בווצאפ והיה לנח היום אירוע ודיברנו מלא והוא ממש נתן לי מלא תשומת לב למה הוא
אני והאקס שלי נפרדנו בערך לפני חודשיים, אחרי חודש יצרתי איתו קשר וקרה שחזרנו לדבר ..
אם חברים של האקס ביקשו לעקוב אחרי ולא דיברנו שנה הוא דיבר איתם עלי?
אני באה מחר לחבר שלי לישון אחרי שלא ראיתי אותו שבועיים בערך
ראיתי את האקס פעם ראשונה ברחוב אחרי חודש שלא דיברנו ושנפרדתי ממנו, אחרי מערכת יחסים אלימה קצת...
ראיתי את האקס שלי היום והוא לא הסתכל עליי ולא דיבר איתי בכלל
האקס שלי שלח לי עכשיו הודעה אחרי 3 חודשים שלא דיברנו..
אז ראיתי את ה"קראש" היום אחרי שבחודשיים האלה לא דיברנו..
זה מוזר אם אני אשלח הודעה אחרי שנה וחצי בערך שלא דיברנו?
אם אני חולמת על האקס שלי ממש כל לילה ולא דיברנו בערך שנה זה אומר משהו?