4 תשובות
אם היה אלימות אז מין הסתם שהגבת ככה..
כן, הוא היה טראומה בשבילך...
שואל השאלה:
לא הייתי צריכה להישאר במקום?
זה לא בוגר מצידי? :(
זה היה מן רפלקס כזה של ריצה ולא הצלחתי לעצור..
אנונימית
זה בסדר איך שהגבת