2 תשובות
הומיאוסטזיס באזורים גבוהים
באזורים גבוהים כמות החמצן נמוכה ולכן עדיף לך לספוג אל הדם כמה שיותר חמצן בכל נשימה, תאי הדם האדומים הם אילו שנושאים את החמצן ולכן ככל שיש לך יותר מהם בדם הם מצליחים לספק יותר חמצן מן הריאות לתאי הגוף.
באותו הנושא: