6 תשובות
הלוואי עליי להיות נמוכה יותר
שואל השאלה:
די מבאס אבל בסדר כי גם זה סבבה כזה להיות בגובה שלי זה לא הכי נמוך וגם לא כזה גבוה אבל נחמד
אנונימית
אומרים שעד שנתיים מאז שקיבלת את המחזור אז לא גובהים יותר
אני קיבלתי את המחזור הראשון שלי בגיל 12 וחצי ככה ואני מגיל 13 בערך לא גובהת יותר (אני בת 19מטר 62) כנראה לך יהיה זמן ותגבהי קצת
אנונימית
להיות נמוכה זה מגניב
כנראה שלא 165 אבל יכול להיות 155
1.52 הכי טובב