4 תשובות
אנשים מכאן לא יוכלו לענות לך את זה
הולכים למין רופא כזה והוא מראה לך כל מיני דברים ושואל אותך שאלות ואז מגלים
איבחון ומעקב עשו לי מעקב בכיתה ה ובכיתה ו לקחו אותי לאיבחון ישלי ברמה חלשה
לכל אחד יש פשוט ברמה אחרת
באותו הנושא: