7 תשובות
בקטנה זה סתם שיט בכיתה ט(מניסיון)
אנונימי
זה שטויות
מניסיון, אל תבזבזי את הנשיקה הראשונה שלך מלחץ חברתי מטופש
את רק בכיתה ט ואין לך לאן למהר, כשתחבבי מישהו, תנסי ליזום איתו קשר..
את רק בכיתה ט ואין לך לאן למהר, כשתחבבי מישהו, תנסי ליזום איתו קשר..
כשזה יגיע זה יגיע
אל תמהרי, אני בטוחה שזה יבוא לבד
גם אל תבזבזי יותר מדי זמן על לחשוב על זה, את רק בכתה ט יש לך עוד המון זמן לאהבות וכאלה
גם אל תבזבזי יותר מדי זמן על לחשוב על זה, את רק בכתה ט יש לך עוד המון זמן לאהבות וכאלה
תנסי להיות יותר מושכת ונשית מאשר "החברה הטובה"
אנונימית
זה בסוף יבוא את רק בת 14 וחצי החיים עוד לפנייך אני הכרתי את החברה הרצינית הראשונה שלי רק בגיל 19 אז לא הכל אבוד
באותו הנושא: