5 תשובות
לא תהיה בעיה לעשות לך את בדיקת הדם, כך עוד את לא אוכלת/של ה משהו. שהוא לא מים לפני.
שואל השאלה:
אז מותר 2 ביום? כשייקחו בכל אחת כמה מבחנות?
אז מותר 2 ביום? כשייקחו בכל אחת כמה מבחנות?
אנונימית
כן. רק תוודאי שאחרי שאת יוצאת מהבדיקה השנייה לנוח המון, לשתות ולאכול הרבה ולנסות לקבוע בדיקות דם בתאריכים שונים. כי אחרי לקיחת הדם השנייה את תהיי מאוד חלשה.
לא מומלץ..
כן מותר, אפשר לעשות אפילו 10 בדיקות דם ביום, הבעיה היא שכל פעם יצטרכו ווריד אחר בשביל לא לפצוע אחד יותר מידי.
תקופה הייתה שהייתי עושה 2 3 ביום לפעמים, לא קריטי, פעם תני את יד ימין פעם תני את שמאל
תקופה הייתה שהייתי עושה 2 3 ביום לפעמים, לא קריטי, פעם תני את יד ימין פעם תני את שמאל
באותו הנושא: