2 תשובות
לדעתי יש לקיים אותה אבל במתכונת הנוכחית שלה היא מאוד פוליטית ולא מועילה בכלל. קודם כל צריך להיות מוזמן ראש הממשלה וכל ראשי המפלגות בממשלה, בטח ראש מפלגת העבודה... גם אם הוא מזרחי עם שפם. ולדעתי צריך להוציא משם את הפוליטיקה, הדגלים של המפלגות, הקריאות הפוליטיות וכדומה, זה טקס זיכרון לא נאום של פוליטיקאי.
שואל השאלה:
בארצות הברית קרה אותו מקרה בשתי נשיאים ולא עושים לכבודם כלום