3 תשובות
מאותה סיבה שאנשים בוכים שהם שומעים אותי שרה...
מה לעשות, באמת טימטום
טקס רבין הוא בסך הכל טקס הסתה של השמאל, בו עולות הטענות "הימנים הללו כך וכך, חבל שאין שמאל הגון, בלה בלה בלה".
אין פה רציונל אמיתי.
לדעתי זה בזיון, כמו למחוא כפיים ביום הזכרון.
זה לא חדש שהופכים ימי זכרון, אסונות ומפגעים לכלים פוליטיים - פחד, אבל ורגשות עזים אחרים הם כלי חזק, אבל לא הכי מוסרי, מבחינה פוליטית.
אנונימי