8 תשובות
מחכה לחורף כל כך :(
כי אנחנו עוד לא בחורף אנחנו בסתיו
אנונימית
וואו ממש
אני עצבנית רצח בגלל זה
שואל השאלה:
^איפה שאני גרה 30
אנונימית
עכשיו איזה 27/28._.
לגמרי. בא לי חורף!
זה בצהריים רק ככה
בערב/לילה כבר קריר
כן זוועה לך מפה כבר קיץ