4 תשובות
לא מדברים על זה
זה גל חום בגלל לג בעומר לדעתי, עוד מעט הוא ירד אבל ירד ל27 מעלות כזה.
בדרך כלל אין חום כזה אפילו באוגוסט
אללה יסטור
באותו הנושא: